وقتی گـــــــــریبان عـــدم با دست خلقت مــــــی درید

وقتی ابـــــــــد چشـــــم تـــرا پیش از ازل مــــــی آفرید

وقتی زمین نـــــــاز تـــــــــرا در آسمانـــها مــــی کشید

وقتی عطش طعـــــــم تــــــرا با اشکهایم مـــی چشید

من عاشق چشمـــــت شــدم نــه عقل بود و نــــه دلی

چیزی نمـــــــی دانم از این دیــــــوانگی یا عــــــــــاقلی

یک آن شد این عاشق شدن دنیا همــــان یک لحظه بود

آن دم که چشمــانت مـــــرا از عمق چشمــــــــانم ربود

وقتی که من عاشق شدم شیطان به نامم سجــده کرد

آدم زمینی تر شــــــد و عالــــــــم به آدم سجــــــده کرد

من بودم و چشمــــــان تو نه آتشــــــــی و نه گِـــــــــلی

چیزی نمی دانم از این دیـــــــــوانگی یا عـــــــــــــــاقلی


اثری از افشین یدالهی

نظرات 1 + ارسال نظر
نکیسا چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 18:30 http://hotchocolate.blogsky.com/

عالی بود ..خیلی لذت بردم.......... good job

متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد